Четвер, 28.11.2024
Грем'яцька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

план роботи
[ Викачати з сервера (230.0 Kb) ] 27.02.2013, 12:17
VІІ. Графік і тематика засідань вчителів міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напрямку № з/пЗміст роботиТермін виконанняВиконавецьВідмітка про виконання
Засідання 1. ( на базі Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ст.) Тема засідання: «Планування роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напрямку».
1.Аналіз роботи за 2011-2012 н.р15.09.12 р.Керівник, члени МШМО
2.Про підсумки навчально-виховного процесу з предметів природничо-математичного напрямку у 2011-2012 н.р. та завдання на 2012-2013 н.р.Керівник МШМО
3.Обговорення «методичних рекомендацій» з вивчення предметів природничо-математичного циклу у 2012-2013 н.р.Директор школи керівник МШМО
4.Обговорення та затвердження плану роботи МШМОКерівник МШМО
5.Як адаптувати учнів 5 класу до навчання в середній ланці освіти.Керівник, члени МШМО
6.Організація та проведення шкільних предметних олімпіад Члени МШМО
Робота між засіданнями № з\пРобота, що проводитьсявиконавці
1Планування роботи з предметів природничо-математичного циклу у 2012-2013 н.р.Члени МШМО
2Знайомство з новинками фахової літератури Члени МШМО
3Підготовка матеріалів для проведення шкільних олімпіадЧлени МШМО
4Робота з обдарованими дітьми. Підготовка учнів до олімпіадЧлени МШМО
5Виготовлення наочностей Члени МШМО
Засідання 2. (на базі Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ст..) Тема. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання (круглий стіл)
1.Відвідування та обговорення уроку математики у 8 класі Мета відвідування: «Використання різних видів самостійної роботи».Листопад - груденьВорожбит О.В.
2.Шляхи формування компетентностей учнів.Ворожбит О.В. Дорошенко Л.М.
3.Підходи до оцінювання сформованості основних груп компетентностей.Мельник Т.П.
4.1) Поповнюємо дидактичну скарбницю. Презентація дидактичних матеріалів Керівник МШМО
5.Підходи до оцінювання сформованості основних груп компетентностей. Очкіна В.С.
№з/пРобота між засіданнями виконавці
1.Робота з обдарованими дітьми. Члени МО
2.Консультації з учнями по підготовці до районних олімпіад.Члени МО
3.Участь у районних олімпіадах. Члени МО
4.Відвідування відкритих уроків колег. Члени МО
5.Підготовка та проведення відкритих уроків.Члени МО
6. Виготовлення наочностей, роздаткового матеріалу.Члени МО
7.Перегляд новинок фахової методичної літератури, освітніх сайтів в інтернеті.Члени МО
8.Підготовка та участь у районному семінарі.Члени МО
Засідання 3. (на базі Бучківської І-ІІ ст.) Тема засідання: Урок як основна організаційна форма навчання (дискусія) .
1.Відвідування та обговорення уроку математики в 5 кл. Мета відвідування: « Використання різноманітних форм роботи в класах з малою кількістю учнів».Лютий - березеньДоропей Л.В.
2.Проектування уроку.Члени МШМО
3.Практична робота по складанню завдань для парної, групової роботи на сучасному уроціЧлени МШМО
4.Організація самостійної роботи учнівВорожбит О.В.
5.Аналіз участі у ІІ турі учнівських олімпіад.Керівник МШО
6.Аналіз зрізів знань з математики, фізики, хімії за І семестрДиректор школи
7.Осмислення уроку як результат застосування інноваційної педагогічної технології.
8.Самоаналіз уроку як засіб підвищення ефективності професійної діяльності вчителя.
№з/пРобота між засіданнями виконавці
1.Робота з обдарованими дітьми. Члени МШМО
2.Планування і проведення декади МШМО.Члени МШМО
3.Участь у конкурсах.Члени МШМО
4.Відвідування відкритих уроків колег.Члени МШМО
5.Підготовка та проведення відкритих уроків.Члени МШМО
6. Виготовлення наочностей, роздаткового матеріалу.Члени МШМО
7.Перегляд новинок фахової методичної літератури, освітніх сайтів в інтернеті.Члени МШМО
Засідання 4. (на базі Грем‘яцької ЗОШ І-ІІІ ст..) «Марафон ідей» Тема засідання: «Використання мультимедійних засобів для підвищення ефективності сучасного уроку».
1.Відкритий урок фізики в 8 класі. Мета відвідування: «Використання інтерактивних технологій на уроках природничо-математичного напряму» Березень - Шкалаберда С.А.
2.Впровадження мультимедійних засобів навчання.Ворожбит О.В.
3.Організація повторення і систематизації знань учнів.( Вернісаж пед.сюжетів)Макеєнко В.П.
4.Обмін досвідом з питань використання інтерактивних технологійЧлени МШМО
5. Актуальний інструктаж. (Про підготовку до ДПА)Директор школи
Звіти вчителів по самоосвіті.
Засідання 5. (на базі Грем’яцької зош І-ІІІ ст.) Тема засідання: «Результативність профільного навчання. Підсумки роботи МШМО».
1.Про результати роботи міжшкільного методичного об‘єднання за 2012-2013 н.р.Травень Керівник МШМО
2.Про результативність навчання в профільних класах.Заступники директорів
3.Аналіз наказів про стан вивчення предметів, про моніторинг навчальних досягнень з математики, фізики, географії, хімії.
3.Сучасний урок. Який він? Круглий стілКерівник, члени МШМО


ІІІ. Відомості про членів міжшкільного методичного об’єднання № п\пПрізвище, ім’я, по батьковіОсвіта, категоріяСтажШкола
1. Мельник Тетяна ПетрівнаВища, спеціаліст вищої категорії31Грем’яцька зош
2. Очкіна Валентина СтепанівнаВища спеціаліст І категорії28
3. Ворожбит Олексій ВолодимировичВища, спеціаліст ІІ категорії121
4. Коротченко Тетяна ОлександрівнаВища, спеціаліст І категорії20
5. Шкалаберда Сергій АнатолійовичВища Спеціаліст І категорії13
6. Дорошенко Любов МихайлівнаВища, спеціаліст І категорії31Мих.-Слобідська зош
7. Анденко Тетяна ДмитрівнаВища, спеціаліст вищої категорії41Кам.-Слобідська зош
8. Мироненко Олена Володимирівна Вища22
9. Макеєнко Валентина Павлівна Вища32
10. Караван Зінаїда МихайлівнаВища спеціаліст вищої категорії30
11. Доропей Людмила ВасилівнаВища спеціаліст ІІ категорії18Бучківська зош
V. Підвищення фахового і методичного рівня членів міжшкільного методичного об’єднання № з/пПрізвище, ім’я, по батькові вчителяТема (проблема)Форма узагальненняДе буде використовуватись
Мельник Тетяна ПетрівнаМетоди розвитку знань, умінь і навичок учнів у процесі вивчення хіміїПрезентація досвідуЗасідання МШМО
Очкіна Валентина СтепанівнаРоль домашніх завдань у процесі викладання математикиДоповідьДекада педагогічної майстерності
Ворожбит Олексій ВолодимировичОрганізація самостійної роботи учніввиступ, розробки різнорівневих картокЗасідання МШМО
Коротченко Тетяна ОлександрівнаКооперативна діяльність на уроках природничо-математичного напрямуДоповідьЗасідання МШМО
Дорошенко Любов МихайлівнаШляхи і методи активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні математикиДоповідьЗасідання МШМО
Караван Зінаїда МихайлівнаФормування творчої особистості школяра на уроках природничо-математичного напрямуВиступ Засідання МШМО
Анденко Тетяна ДмитрівнаВпровадження інноваційних технологій на уроках біологіїПрезентація досвідуЗасідання МШМО
Мироненко Олена Володимирівна Міжпредметні зв’язки на уроках хіміїДоповідьЗасідання МШМО
Макеєнко Валентина Павлівна Використання різноманітних форм навчання для розвитку творчих здібностей учнівВиступ Засідання МШМО
Доропей Людмила ВасилівнаДиференціація та самостійна робота учнів на уроках математикиВиступ Засідання МШМО
Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖЕНО Директор школи Протокол засідання ________Т.П.Мельник методичної ради РМК від 14.09.2012р. № 2 голова методичної ради _________ С.В.Біла Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ст.., Мих.-Слобідської ЗОШ І-ІІ ст.., Кам’яно-Слобідської ЗОШ І-ІІІ ст.., Бучківської ЗОШ І-ІІ ст..
на базі
Грем‘яцької загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
2012 – 2013 навчальний рік
Керівник: Ворожбит Олексій Володимирович Проблема району . Проблема міжшкільного методичного об’єднання вчителів Робота з формування в учнів самостійності, менеджменту, свідомого ставлення до навчальної праці Мета діяльності міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напряму · формування ключових життєвих компетентностей в змісті природничо-математичної освіти; · запроваджування допрофільного та профільного навчання для створення відповідних умов роботи з обдарованими школярами; · активізація творчого потенціалу вчителів. № з/пЗміст роботиТермін виконанняВідповідальний
1.Залучити членів методичного об’єднання в роботу: · теоретичних конференцій, творчої групи школи, району; · семінарів по обміну досвідом; · психолого-педагогічних семінарів вчителів.протягом рокуКерівник МШМО
2.Опрацювати навчальні програми, підручники інструктивно-методичні листи, матеріали, рекомендації, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.до 1 жовтня 2012 рокуКерівник МШМО
3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.протягом рокуКерівник МШМО
4.продовжити працювати над виробленням особистісного, творчого пошуку, створення своєї системи роботи; підвищувати фахову майстерність шляхом проходження курсів протягом року 1 раз на 5 роківКерівник МШМО
ІV. Організація самоосвітньої діяльності вчителів VІ. Графік проведення відкритих уроків № з/пДата проведенняП.І.Б. вчителяШкола Мета відвідуванняПредмет, клас
1.Жовтень Очкіна В.С.Грем’яцька зош Спостереження за формами та методами перевірки домашніх завданьАлгебра 9 кл.
2.Листопад Ворожбит О.В.Геометрія 8ткл.
3.Жовтень Мельник Т.П.Використання різноманітних форм самостійної роботи. Хімія 8 кл.
4.Грудень Коротченко Т.О.географія 6 кл.
6. 7.Листопад Дорошенко Л.М.Мих.-Слобід-ська зошВикористання форм навчання в класах з малою кількістю учнів. Математика 6 кл.
8.березеньАнденко Т.ДКам.-Слобідсь-ка зошВпровадження інноваційних технологій на уроках біології
9.квітеньМироненко О.В.Міжпредметні зв’язки на уроках хімії
10жовтень Макеєнко В.П.Використання різноманітних форм навчання для розвитку творчих здібностей учнів

І. Аналіз роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напрямку У 2011-2012 навчальному році вчителі міжшкільного методичного об‘єднання вчителів природничо-математичного напряму працювали над проблемою: «Робота з формування в учнів самостійності, менеджменту, свідомого ставлення до навчальної праці» Метою роботи міжшкільного методичного об‘єднання було вирішення наступних завдань: 1.Вивчення й впровадження в педагогічну практичну діяльність досягнень педагогічної науки. 2.Вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних рекомендацій щодо змісту, форм і методів проведення уроків, факультативних занять, виховних позакласних заходів. 3.Удосконалення контрольно-оцінювальної роботи вчителів при проведенні різних видів підсумкових оцінювань. 4.Удосконалення роботи над розвитком особистісних підходів щодо активізації їх пізнавальної діяльності. 5.Поповнення і забезпечення кабінетів математики, фізики та інформатики виготовленими наочними посібниками, роздатковим матеріалом, зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів. У роботі міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичниого напряму брало участь 10 вчителів: Ворожбит Олексій Володимирович, Коротченко Тетяна Олександрівна, Мельник Тетяна Петрівна, Очкіна Валентина Степанівна – Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Дорошенко Любов Михайлівна – Михальчино-Слобідська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Доропей Людмила Василівна – Бучківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Анденко Тетяна Дмитрівна, Караван Зінаїда Михайлівна, Мироненко Олена Володимирівна, Макеєнко Валентина Павлівна – Кам’янсько-Слобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Засідання проходили у формі науково-практичної конференції, методичних семінарів, презентації матеріалів з обміну досвідом. Протягом року були проведені відкриті уроки та виховні заходи згідно з планом роботи міжшкільного методичного об‘єднання на 2011-2012 навчальний рік. Всього проведено 5 засідань міжшкільного методичного об‘єднання на яких розглядались питання теоретичного, практичного, психолого-педагогічного характеру. Про використання різноманітних форм навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів виступала Мельник Т.П.. Питання спостереження за формами та методами роботи, які використовують вчителі на уроках математики для навичок самостійної роботи та диференційований підхід до учнів торкнувся Ворожбит О.В. Міжпредметні зв‘язки на уроках природничого напряму розкрила Мироненко О.В. З досвіду використання різноманітних форм навчання для розвитку творчих здібностей учнів виступила Макеєнко В.П. Вчителі систематично працюють над підвищенням рівня професійної діяльності шляхом самоосвіти, ознайомлюються та обговорюють інновації в методиках викладання предметів природничо-математичного напряму, новинки наукової, методичної та довідкової літератури. Такі учителі, як Анденко Т.Д., Мельник Т.П., Караван З.М., Макеєнко В.П. працювали над втіленням у викладацьку діяльність сучасних педагогічних технологій, для створення умов розвитку особистості учнів, використання дидактичного матеріалу, який за змістом пов’язаний з практичним застосуванням у повсякденному житті. При цьому систематично проводилась робота над засвоєнням кожним учнем обов’язкового рівня навчання з біології, математики, хімії, географії. Вчителями було проведено 5 відкритих уроків. Урок хімії показала у 11 класі вчитель Мельник Т.П. Слід відмітити, що Тетяна Петрівна продемонструвала вміле поєднання індивідуальних та групових форм роботи. Вчитель математики Ворожбит О.В. на уроці у 11 класі продемонстрував використання карток для самостійної роботи. Вчитель Мих.-Слобідської ЗОШ І-ІІ ст.. Дорошенко Л.М. показала роботу в класах з малою кількістю учнів використання завдань для самостійного опрацювання. Вчителями Кам.-Слобідської ЗОШ І-ІІ ст.. Анденко Т.Д. та Мироненко О.В. проведено відкриті уроки, де колеги могли спостерігати за використанням інтерактивних технологій та формуванням творчих навичок у процесі самостійної роботи. Слід відмітити роботи таких вчителів, як Мельник Т.П., Ворожбит О.В., Коротченко Т.О. (Грем’яцька ЗОШ), Дорошенко Л.М. (Мих.-Слобідська ЗОШ), Анденко Т.Д. (Кам.-Слобідська ЗОШ) на високому та достатньому рівні. Необхідно вказати на недоліки в роботі вчителів математики Очкіної В.С. та Доропей Л.В. Протягом навчального року проведено предметні тижні біології та хімії (вч. Коротченко Т.О., Мельник Т.П. Анденко Т.Д.), фізики та математики (вч. Ворожбит О.В., Шкалаберда С.А., Очкіна В.С.). Слід вказати, що рівень проведення предметних тижнів у Бучківській та МИх.-Слобідській ЗОШ є недостатнім. Не завжди ті заходи, які плануються, проводяться. На підсумковому засіданні міжшкільного методичного об‘єднання була проведена презентація особистого досвіду вчителів щодо використання нових технологій і інновацій в навчально-виховний процесі. Проаналізувавши рівень навчальних досягнень учнів з профільних предметів, виявлено, що порівняно з минулим роком навчальні досягнення значно погіршились з математики (на 5%), покращились з хімії (на 5%), з фізики на 3%), але залишаються учні, що мають початковий рівень навчальних досягнень. Кількість учнів з високим рівнем навчальних досягнень не змінилась. Найгірший результат показала вчитель Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Очкіна В.С.., 57 учнів мають початковий рівень навчальних досягнень Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуків його ефективних форм та методів. Однак, у роботі педагогів ще існує ряд проблем: Недостатній рівень індивідуальної пізнавальної активності та навичок самоконтролю учнів; Недостатній рівень забезпечення уроків наочними посібниками та навчальною літературою. неналежна увага приділяється індивідуальній роботі з обдарованими дітьми; не завжди теоретичні знання учні вміють застосувати практично; не систематичне взаємовідвідування уроків, не достатньо проведено відкритих уроків та методичних заходів, вчителі мало використовують електронні посібники при викладанні предметів На жаль, недостатньо ведеться робота по впровадженню передового перспективного досвіду вчителів області та району, використанню комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі. Комп’ютери під час проведення уроків та позакласних заходів використовують вчителі фізики Ворожбит О.В. та Шкалаберда С.А.. Також використовує електронні посібники вчитель географії Коротченко Т.О., Мироненко В.В. . Тому вчителям слід працювати над виробленням, систематизацією роздаткового, наочного матеріалу, ширше використовувати електронні посібники, програми, працювати індивідуально з учнями, які можуть приймати участь в олімпіадах, конкурсах. Тому робота педагогів повинна зосереджуватися на: - впровадженні передового досвіду; - використанні комп’ютерних технологій; - роботі з обдарованими учнями; - подоланні розриву між теорією та практикою у навчанні математики, фізики, біології; - формуванні самостійних навичок та інтересу до вивчення предметів природничо-математичного напряму. У цьому навчальному році міжшкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного напряму буде працювати над вирішенням проблемного питання «Робота з формування в учнів самостійності, менеджменту, свідомого ставлення до навчальної праці». Практичне вирішення цієї проблеми значною мірою залежить від вчителя, творча педагогічна діяльність якого має бути спрямована на створення сприятливих умов для самореалізації особистості кожної дитини.: ІІ. Завдання на 2012-2013 навчальний рік 1.Створювання можливостей для одержання варіативної освіти з урахуванням інтересів, нахилів, здібностей школярів. протягом року 2.Продовження впровадження профільного навчання з метою створення відповідних умов роботи з обдарованими школярами. протягом року 3.Забезпечення професійного, культурного та творчого зростання педагогів. постійно 4.Забезпечення своєчасного виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів протягом навчального року 5.Вивчення та впровадження в практику сучасних технологій навчання, застосовування різних форм та методів проведення уроку постійно 8.Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, підбір тем для роботи з обдарованими учнями протягом навчального року 9. використання комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі протягом навчального року ІХ. Підвищення кваліфікації, вивчення і використання в практиці роботи вчителів сучасних досягнень психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду № з/пЗаходиТермінВідповідальнийВідмітка про виконання
1.Виявити ефективний педагогічний досвід учителів на основі: - аналізу рейтингів навчальних досягнень учнів; - відвідування уроків; - анкетування батьків.Грудень-січеньАдміністрація
2.Провести опитування вчителів щодо їх нахилу до інноваційної діяльностіЛистопад Заступники директорів
3.Створити комп’ютерний банк ідей передового перспективного досвідусіченьЗаступники директорів
4.Залучити учителів школи до співробітництва з видавництвамиПротягом рокуАдміністрація
5.Вивчити та узагальнити систему роботи вчителя біології Анденко Т.Д..Протягом рокуАдміністрація
6.У процесі взаємовідвідування уроків вивчати та впроваджувати в практику елементи перспективного досвідуПротягом рокуАдміністрація
7.Продовжити роботу педагогічної майстерніПротягом рокуЗаступники директорів
8.Брати активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного напряму Протягом рокуЗаступники директорів
VІІІ. Заходи щодо вивчення стану навчально-виховної роботи № з/пЗаходиТермінВідповідальніДе слухаєтьсяВідмітка про виконання
1.Моніторинг навченості учнів 5 класу з предметів природничо-математичного напрямуДо 01.11.12Заступники директорівЗасідання МШМО
2..Сформованість компетентностей учнів 9, 11 класівІІ семестрАдміністраціяЗасідання МШМО
3.Контроль за станом ведення зошитівПротягом рокуАдміністраціяЗасідання МШМО
4.Підбір завдань для контрольних зрізів знань, державної підсумкової атестаціїЛистопад, квітеньАдміністрація, керівник МШМО, вчителі-предметникиЗасідання МШМО
5. Аналіз участі учнів у І етапі Всеукраїнських шкільних олімпіад з базових дисциплінЛистопад Заступники директорів, керівник МШМОЗасідання МШМО
6..Аналіз участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплінСіченьЗаступники директорів, керівник МШМОЗасідання МШМО
Х. Робота з обдарованими учнями № з/пЗміст роботиТермін виконанняВідповідальнийПримітка
1.Планування роботи спецкурсів, гуртківДо 15.09.12 р.Заступники директорів
2.Робота вчителів-предметників з обдарованими учнями з підготовки до всеукраїнських олімпіад з базових дисциплінВересень – жовтень 2012 р.Вчителі -предметники
3.Діяльність міжшкільного методичного об’єднання природничо-математичного напряму з організації І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплінЖовтень 2012 р.Керівник МШМО
4.Проведення предметно-тематичних тижнів.Згідно окремого графікуЗаступники директорів
5.Обговорення питання «Шляхи виявлення обдарованих учнів»Вересень 2012 р.Керівник МШМО
6.Розробка завдань для розвитку творчих здібностей учнів (по предметах)Листопад 2012 р.Вчителі – предметники
7.Організація виставок робіт творчо обдарованих учнівПротягом рокуВчителі – предметники
8.Сприяння участі творчо обдарованих учнів в позашкільних конкурсахПротягом рокуВчителі - предметники
Категорія: Мої файли | Додав: grem_school
Переглядів: 1171 | Завантажень: 122 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz