Неділя, 24.11.2024
Грем'яцька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

план роботи
[ Викачати з сервера (228.5 Kb) ] 27.02.2013, 12:14
Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ПОГОДЖУЮ ЗАТВЕРДЖЕНО Директор школи Протокол засідання ________Т.П.Мельник методичної ради РМК від 14.09.2012р. № 2 голова методичної ради _________ С.В.Біла Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ст., Мих.-Слобідської ЗОШ І-ІІ ст., Бучківської ЗОШ І-ІІ ст., Кам.-Слобідської ЗОШ І-ІІІ ст. на базі Грем‘яцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 2012-2013 навчальний рік \ Керівник Гурин Олена Василівна Проблема району Проблема міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Особистісно зорієнтований урок у школі І ступеня в умовах оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу Мета діяльності міжшкільного методичного об‘єднання вчителів початкових класів 1. Вивчення педагогами теорії методики навчання, психології, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання з урахуванням вимог Закону про загальну середню освіту. 2. Формування в педагогів критичного підходу до аналізу власних уроків, виходячи з їх мети. 3. Удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів на уроках та в позаурочний час. 4. Використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності. 5. Застосування диференційованого підходу як засобу формування соціальної компетентності учнів. І. Аналіз роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2011-2012 навчальний рік У 2011-2012 навчальному році вчителі міжшкільного методичного об‘єднання початкових класів працювали над проблемою: «Особистісно зорієнтований урок у школі І ступеня в умовах оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу» Метою роботи міжшкільного методичного об‘єднання було вирішення наступних завдань: розвиток комплексних вмінь вчителя, необхідних для його творчої діяльності; вдосконалення навичок ефективної індивідуалізації та диференціації учнів на уроці; · вдосконалення майстерності вчителя в реалізації спадкоємності і наступності у навчанні молодших школярів; всебічно розвивати юну особистість; · розкриття творчих здібностей учнів; · активне використання нових педагогічних технологій, ППД; · виховання і навчання на основі природних задатків молодшого школяра; формування свідомої, активної особистості та громадянина. У роботі міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів брало участь 8 вчителів: Гурин Олена Василівна, Шарапова Лариса Леонідівна, Карман Людмила Василівна, Ворожбит Наталія Вікторівна – Грем’яцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Жирна Тетяна Миколаївна – Михальчино-Слобідська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Мятлик Ніна Іванівна – Бучківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, Чистякова Катерина Фарлампівна, Курилова Клавдія Іванівна – Кам’янсько-Слобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Засідання проходили у формі круглого столу, теоретичних семінарів, семінарів-практикумів з обміну досвідом. Протягом року були проведені відкриті уроки та виховні заходи згідно з планом роботи міжшкільного методичного об‘єднання на 2011-2012 навчальний рік. Слід відмітити, що уроки і виховні заходи проведені на достатньому рівні. Уроки підготовлені, продумані за структурою показали Гурин О.В., Ворожбит Н.В., Мятлик Н.І., Чистякова К.І. Всього проведено 5 засідань міжшкільного методичного об‘єднання вчителів початкових класів на яких розглядались питання теоретичного, практичного, психолого-педагогічного характеру. Психолог школи Демиденко Н.М. виступала перед вчителями з доповіддю на тему «Формування мотивації навчання молодших школярів». Про використання диференційованих завдань на уроках математики доповідала Ворожбит Н.В.. Жирна Т.М. зазначала про важливість мотивації як фактору успіху навчальної діяльності молодших школярів. З досвіду використання ділових, логічних, дидактичних ігор, розв‘язування кросвордів поділилася Карман Л.В.. Гурин О.В. продемонструвала практичне застосування елементів інноваційних технологій на уроках мови, математики, читання. Вчителі міжшкільного методичного об‘єднання активно працювали над формуванням самоосвітньої компетентності молодших школярів. Була створена творча група у складі Карман Л.В., Гурин О.В., Шарапової Л.Л., Ворожбит Н.В. яка розробила «Проект співтворчості вчителя і учня в самоосвітній діяльності як засобу розвитку навчально-пізнавальних компетентностей» та презентувала свій досвід роботи на засіданні творчої групи. Вчителі початкових класів приділяють велику увагу вихованню національної самосвідомості, культури поведінки. У своїй роботі Ворожбит Н.В., Жирна Т.М., Мятлик Н.І. приділяють увагу розвитку в учнів навичок самостійної роботи, розвитку пізнавальних інтересів. На засіданнях учителями розглядались питання впровадження досвіду В.О.Сухомлинського, К.Д.Ушинського у навчально-виховному процесі. Вчителі початкових класів проводили спільні засідання з адміністрацією школи, де розглядались питання нормативного характеру, виступали з творчими звітами на засіданнях методичної ради. Вони є постійними слухачами та учасниками психолого-педагогічного семінару з проблеми «Сучасний урок». Основні питання, над якими працювали вчителі, висвітлені у доповідях, творчих звітах, методичних доробках, планах-конспектах відкритих уроків. На засіданнях розглядались питання про впровадження нового Державного стандарту початкової освіти. Проводились спільні засідання з вихователями дитячого садка. Вчителі школи відвідували заняття підготовчої групи ясел-сада, де було показано як вихователі готують учнів за програмою «Я у світі». Під керівництвом вчителів учні початкових класів приймали участь у конкурсах. Як результат учениця 2 класу Подорожна О. (уч.Шарапова Л.Л.) була нагороджена дипломом за участь у конкурсі «Я і ліс». На жаль, в олімпіадах для учнів 4 класу учні школи участі не взяли. Це вказує на недостатній рівень роботи вчителів з обдарованими учнями. Позакласна робота вчителів міжшкільного методичного об‘єднання була спрямована на формування патріотичних, морально-етичних та соціально-культурних якостей молодших школярів. Учні початкових класів брали участь у проведенні предметних тижнів з українського читання, правового виховання та інш. Учні початкових класів є активними учасниками новорічних свят, концертів. На підсумковому засіданні міжшкільного методичного об‘єднання була проведена презентація особистого досвіду вчителів щодо використання нових технологій і інновацій в навчально-виховний процесі. Результатом роботи міжшкільного методичного об‘єднання за 2011-2012 навчальний рік є наступні методичні, дидактичні та практичні матеріали: - творчі вправи для учнів 2-4 кл. щодо розвитку зв’язного мовлення та творчих здібностей (уч. КарманЛ.В.); - картки-читайлики для учнів 1 кл. (уч. Шарапова Л.Л..); - тестові завдання з природознавства для учнів 2-4 кл. (уч. Гурин О.В.); - тематичні контрольні роботи з математики, української мови (уч. Ворожбит Н.В.). Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуків його ефективних форм та методів. Однак, у роботі педагогів ще існує ряд проблем: - неналежна увага приділяється індивідуальній роботі з обдарованими дітьми; - не завжди теоретичні знання учні вміють застосувати практично; - частина учнів має незначний інтерес до читання. Тому робота педагогів повинна зосереджуватися на: - роботі з обдарованими учнями; - подоланні розриву між теорією та практикою у навчанні мови; - формуванні читацьких навичок та інтересу до вивчення художньої літератури. У цьому навчальному році міжшкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів буде працювати над вирішенням проблемного питання «Особистісно зорієнтований урок у школі І ступеня в умовах оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу». Практичне вирішення цієї проблеми значною мірою залежить від вчителя, творча педагогічна діяльність якого має бути спрямована на створення сприятливих умов для самореалізації особистості кожної дитини. ІІ. Завдання на 2012-2013 навчальний рік Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання, формування в учнів практичних умінь та навичок. протягом навчального року Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного уроку, впроваджувати в практику досягнення педагогічної науки. протягом навчального року Проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань. постійно Активізувати позакласну роботу з читання, української мови протягом навчального року протягом навчального року Застосовувати інноваційні форми і методи навчання постійно Посилити індивідуальну роботу з обдарованими учнями протягом навчального року Працювати над підвищенням орфографічної грамотності учнів протягом навчального року ІІІ.Відомості про членів міжшкільного методичного об‘єднання № з/пПрізвище, ім’я, по батькові вчителяОсвітаСтажШкола
1.Ворожбит Наталія ВікторівнаВища12Грем’яцька зош І – ІІІ ступенів
2.Карман Людмила ВасилівнаСередня спеціальна20
3.Курило Світлана ОлексіївнаСередня спеціальна
4.Гурин Олена ВасилівнаВища18
5.Жирна Тетяна МиколаївнаВища18Михальчино-Слобідська зош І-ІІ ступенів
6.Мятлик Ніна ІвнівнаСередня спеціальна14Бучківська зош І-ІІ ступенів
7.Чистякова Катерина ФарлампівнаВища34Кам’янсько-Слобідська зош І-ІІІ ступенів
8.Курилова Клавдія ІванівнаВища38
ІV Організація самоосвіти вчителів № з/пЗавдання і зміст роботиТермін Відповідальний за виконання
1.Залучити членів міжшкільного методичного об’єднання в роботу: · теоретичних конференцій, творчої групи школи, району; · семінарів по обміну досвідом; · школи передового педагогічного досвіду молодих вчителів; · психолого-педагогічних семінарів вчителів.протягом рокуКерівник МШМО
2.Опрацювати навчальні програми, підручники для 1-4 класів, інструктивно-методичні листи, матеріали, рекомендації.до 1 жовтня 2012 рокуКерівник МШМО
3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.протягом рокуКерівник МШМО
4.Організувати співпрацю між вчителями початкових класів, та вихователями дитячого садка: відвідування вчителями занять в дитячому садку; вирішення проблемних питань та ситуацій, що виникають в процесі навчання і виховання. протягом рокуКерівник МШМО, вихователі дитячого садка
5.Робота з основними змінами, що внесені до Державного стандарту початкової загальноосвітньої освіти»Протягом рокуЧлени МШМО
6.Вивчення й реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освітуПротягом рокуЧлени МШМО
V. Підвищення фахового і методичного рівня № з/пПрізвище, ім’я, по батькові вчителяТема (проблема)Форма узагальненняДе буде використано
1.Ворожбит Наталія ВікторівнаІнтерактивні методи навчання ДоповідьЗасідання МШМО
2.Карман Людмила ВасилівнаСтворення сприятливих умов для творчого потенціалу дитини шляхом впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховний процес.ВиступЗасідання МШМО
3.Курило Світлана ОлексіївнаІндивідуально-диференційований підхід на уроках у 3 класіМетодичні розробкиПредметний тиждень
4.Гурин Олена ВасилівнаВикористання інтерактивних технологій у навчанні молодших школярів шляхом залучення їх до самостійного творчого здобуття знаньПрезентація досвідуЗасідання МШМО
5.Жирна Тетяна МиколаївнаРозвиток зв’язного мовлення молодших школярівМетодичні розробкиЗасідання МШМО
6.Мятлик Ніна ІванівнаПізнавальні завдання для розвитку творчих здібностей особистостіДоповідьЗасідання МШМО
8.Чистякова Катерина Фарлампівна Розвиток загальнонавчальних навичок учнівДоповідьЗасідання МШМО
9.Курилова Клавдія ІванівнаФормування навичок самостійної роботи на уроках математикиДоповідьЗасідання МШМО
VІ. Графік проведення відкритих уроків № з/пДата проведенняПрізвище, ім’я, по батькові вчителяШколаМета відвідуванняПредмет, клас
1.Жовтень Гурин Олена ВасилівнаГрем’яцька зош І-ІІІ ст.Спостереження за використанням самостійних завданьУкраїнська мова 4 клас
2.Квітень Курило Світлана ОлексіївнаГрем’яцька зош І-ІІІ ст.Використання прийомів і засобів індивідуального та диференційованого навчанняМатематика 3 клас
3.Листопад Карман Людмила ВасилівнаГрем’яцька зош І-ІІІ ст.Використання інтерактивних методикМатематика 2 клас
4.ЛистопадЖирна Тетяна МиколаївнаМих.-Слобідська зош І-ІІ ст.Спостереження за розвитком мови і мовлення учнівУкраїнська мова 3 клас
5.Квітень Чистякова Катерина Фарлампівна Кам’янсько-Слобідська зош І-ІІІ ст.Розвиток вмінь працювати з додатковою літературоюЧитання 4 клас
6.Квітень Курилова Клавдія ІванівнаКам’янсько-Слобідська зош І-ІІІ ст.Формування навичок самостійної роботи на уроках математикиМатематика 3 клас
7.Березень Мятлик Ніна ІванівнаБучківська зош І-ІІІ ст.Застосування пізнавальних завдань для розвитку творчих здібностейУкраїнська мова 4 клас
9.Грудень Ворожбит Наталія ВікторівнаГрем’яцька зош І-ІІІ ст.Використання індивідуальних, групових завдань для формування загально навчальних навичокМатематика 1 клас
VІІ. Графік і тематика засідань
№ з/пЗміст роботиТермін виконанняВиконавецьВідмітка про вионання
Засідання 1. (на базі Грем’яцької зош І-ІІІ ст.) Тема засідання: «Планування роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів» Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи. Обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2011-2012 навчальний рік та затвердити план роботи на 2012-2013 навчальний рік. Проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.
1.Аналіз роботи міжшкільного методичного об‘єднання за минулий навчальний рік. Вересень 18.09.2012Керівник, члени МШМО
2.Обговорення і затвердження плану роботи на 2011-2012 н.р.Члени МШМО
3.Розгляд Державного стандарту початкової загальної освітиЗаступники директорів, керівник МШМО
4.Опрацювання інструктивного листа МОН України «Про організацію навчально-виховного процесу в 2012-2013 р в 1 класі»Заступники директорів
5.Аналіз програм початкової школи, опрацювання пояснювальних записокКерівник, члени МШМО
6.Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуті проблеми.Керівник МШМО
7.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів».Заступники директорів
8.Ознайомлення з новою редакцією Критеріїв оцінювання знань учнів початкової школи.Курівник, члени МШМО
Домашнє завдання
1.Опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи; зробити огляд педагогічних видань з тем «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах» та «Інтерактивні методи у структурі уроку з превентивного навчання». ВересеньЧлени МШМО
2. Продовжити вивчення Державного стандарту початкової освіти Члени МШМО
3.Опрацювати нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Члени МШМО
Засідання 2. (на базі Грем’яцької зош І – ІІІ ст.) Тема. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Інтерактивні методи у структурі уроку з превентивного навчання.( Педагогічний діалог) Мета. Актуалізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо використання інноваційних технологій на уроках, удосконалення знань про використання інтерактивних методів роботи у структурі уроку з превентивного навчання. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення.
1.Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. (Круглий стіл) Листопад-грудень Гурин О.В. Карман Л.В.
2.Відвідування та обговорення відкритих уроків у 2 класі (вчитель Карман Л.В.). Мета відвідування: використання інтерактивних технологій. 1 клас (вчитель Ворожбит Н.В.). Мета відвідування: формування загально навчальних вмінь та навичок.Члени МШМО
3.Формування навичок самостійної роботи на уроках математики. Презентація наробокКурилова К.І.
4.Стан викладання та рівень знань, умінь та навичок учнів початкових класів з математики. (Наказ)Заступники директора
5.Наступність дошкільної та початкової освіти. (обговорення відвіданих занять в дитячому садку)Яцковська О.О. Члени МШМО
6.Аналіз проведення предметних тижнів Гурин О.В.
Домашнє завдання
Розробити фрагменти уроків з використанням інтерактивних технологійЛистопад - лютийКарман Л.В., Гурин О.В.
Вчителям, що атестуються, підготуватись до проведення творчого звіту; До березня
Опрацювати методичну літературу з питання «Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів». Члени МШМО

Засідання 3. (на базі Бучківської Зош І-ІІ ст.) Тема засідання: «Особистісно зорієнтоване навчання» (форма проведення науково-теоретичний семінар). Мета: розглянути технологію підготовки особистісно-зорієнтованого уроку
1.Відвідування та обговорення відкритих уроків у 4 класі Мета відвідування: «Спостереження за розвитком розвитком зв’язного мовлення».Лютий - березень Мятлик Н.І.
2.Основи сучасного навчання ДоповідьМятлик Н.І.
3.Підготовка учнів до участі в олімпіадахСпівдоповідь членів МШМО
4.Технології особистісно зорієнтованого урокуСпівдоповідь членів МШМО
5.Дискусія на тему: «Будь майстром, поетом, художником у справі виховання учнів».Керівник МШМО
6.Розгляд Державного стандарту початкової загальної освіти
Домашнє завдання
1. Розробити план-конспект особистісно зорієнтованого урокуКвітень Члени МШМО
2.Підготувати матеріали до виставки на тему: «Педагогічна творчість вчителів»До засіданняучителі
Засідання 4. (на базі Мих.-Слобідської ЗОШ І-ІІ ст.) Тема засідання: «Виховання в учнів інтересу до навчання шляхом диференційованого підходу» (форма проведення семінар-практикум)
1.Відвідування та обговорення відкритого уроку у 3 класі Мета відвідування: «Спостереження за використанням дидактичних ігор»Квітень Карман Л.В.
2.Складання рекомендацій щодо якості перевірки зошитів з української мови та математики (до виконання наказу по школі)Члени МШМО
3.Індивідуально-диференційований підхід на уроках. ДоповідьКурило С.О.
4.Педагогічна творчість вчителів. Педагогічна виставкаКерівник МШМО, члени МШМО
5.Аналіз участі учнів в олімпіадахКерівник МШМО, члени МШМО
Домашнє завдання
Протягом та рівня провести контрольні зрізи знань з математики, української мови. Учителі
Засідання 5. (на базі Грем’яцької зош І-ІІІ ст.) Тема засідання: «Підсумки роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів»
1.Про підсумки роботи МШМОТравень Керівник МШМО
2.Презентація особистого досвіду вчителів з використання новітніх технологій і інновацій. Виставка рекомендацій, практичних робіт, особистих доробок вчителів міжшкільного методичного об’єднанняЧлени МШМО
3.Про результати контрольних зрізів знань з української мови, математики, перевірки навичок техніки читанняЗаступники директорів
ІХ. Підвищення кваліфікації, вивчення і використання в практиці роботи вчителів сучасних досягнень психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду № з/пЗаходиТермінВідповідальнийВідмітка про виконання
1.Виявити ефективний педагогічний досвід учителів на основі: - аналізу рейтингів навчальних досягнень учнів; - відвідування уроків; - анкетування батьків.Грудень-січеньАдміністрація
2.Провести опитування вчителів щодо їх нахилу до інноваційної діяльностіЛистопад Заступники директорів
3.Створити комп’ютерний банк ідей передового перспективного досвідусіченьЗаступники директорів
4.Залучити учителів школи до співробітництва з видавництвамиПротягом рокуАдміністрація
5.Вивчити та узагальнити систему роботи вчителів початкових класів з питань вироблення навичок самостійної роботиПротягом рокуАдміністрація
6.У процесі взаємовідвідування уроків вивчати та впроваджувати в практику елементи перспективного досвідуПротягом рокуАдміністрація
7.Продовжити роботу педагогічної майстерніПротягом рокуЗаступники директора
8.Брати активну участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів початкової школиПротягом рокуЗаступники директора
VІІІ Заходи по вивченню і підвищенню рівня знань, умінь та навичок учнів № з/пЗавдання і зміст роботиТермінВідповідаль-ний за виконанняДе буде обговорено
1.Провести контрольні роботи з математики, української мови та перевірити техніку читання учнів початкових класів.в кінці кожного семеструзаступники директорівнаказ, засідання МШМО
2.Перевірити стан ведення учнівських зошитів, щоденників.листопад березеньзаступники директорівнаказ засідання МШМО
3.Проводити методичні оперативки: опрацювання інструктивно нормативних документів, методичних листів; підсумки перевірки навчально-тематичного планування; підсумки роботи за перший семестр, завдання на другий семестр; результати перевірок учнівських зошитів, щоденників, класних журналів; організація творчого звіту вчителів, що атестуються; ступінь підготовленості учнів 4-их класів до навчання у середній школі; організація дозвілля школярів у денному пришкільному таборі. вересень жовтень листопад грудень січень лютий квітень травень заступники директорів, голова методичного об’єднання засідання МШМО, наради при заступнику директора
Х. Робота з обдарованими учнями № з/пЗміст роботиТермін виконанняВідповідальнийПримітка
1.Планування роботи спецкурсів, гуртківДо 15.09.12 р.Заступники директорів
2.Робота вчителів-предметників з обдарованими учнями з підготовки до всеукраїнських олімпіад з базових дисциплінВересень – березень 2012 - 2013 р.Вчителі -предметники
3.Діяльність міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів з організації І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплінБерезень 2013 р.Керівник МШМО
4.Проведення предметно-тематичних тижнів.Згідно окремого графікуЗаступники директорів
5.Обговорення питання «Шляхи виявлення обдарованих учнів»Вересень 2012 р.Керівник МШМО
6.Розробка завдань для розвитку творчих здібностей учнів (по предметах)Листопад 2012 р.Вчителі – предметники
7.Організація виставок робіт творчо обдарованих учнівПротягом рокуВчителі – предметники
8.Сприяння участі творчо обдарованих учнів в позашкільних конкурсахПротягом рокуВчителі - предметники
ХІ. Зміцнення навчально-матеріальної бази № з/пМатеріали, якими будуть поповнені навчальні кабінетиТермінВідповідальний
1.Виготовлення карток для групової роботи на уроках читання у 4 класі на тему «Сторінки з книги Природи».протягом І семеструГурин О.В.
2.Виготовити картки для парної та групової роботи з української мови по темі «Прикметник».протягом І семеструКарман Л.В.
3.Виготовити набори букв та цифр для формування тактильного сприйняття учнів 1 класу.протягом рокуВорожбит Н.В., Жирна Т.М.
4.Виготовлення проектів з курсу «Я і Україна» на тему «Жива природа».протягом року Мятлик Н.І.
5.Виготовлення карток для групової та парної роботи на уроках читання.протягом рокуКурило С.О.
6.Виготовлення карток для групової та парної роботи на уроках математики на тему «Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел».протягом рокуКарман Л.В., Чистякова К.Ф.
7.Виготовлення карток для парної роботи на уроках математики в 1 класі на тему «Додавання та віднімання в межах 10». протягом рокуКарман Л.В.
8.Виготовити демонстраційні картки для роботи на уроках трудового навчання протягом рокуВорожбит Н.В., Мятлик Н.І.
ХІІ Позакласна робота № з/пЗавдання і зміст роботиТермінВідповід. за виконання
1.Виготовити календарі природи в 2-4 класах.до 10.09.2012 р.учителі
2.Поновити класні куточки.до 09.09.2012 р.учителі
3.Поновити таблиці, папки, роздатковий матеріал, продовжувати виготовлення карток для індивідуальної, парної, групової роботи.до 30.08.2012 р., протягом року
4.Провести конкурси: · на кращий учнівський зошит, щоденник; · на кращу поробку з природного матеріалу; · на кращий малюнок до тематичних заходів. грудень жовтень вересень-травеньучителі
5.Підготувати і провести: · Новорічний бал-маскарад; · змагання «Козацькі забави у «Веселковій країні»; · Тиждень молодших школярів; · спортивні естафети «Веселі старти»; · свято «Тато, мама, я – дружна спортивна сім’я; · конкурс знавців рідної мови; · класні та шкільні олімпіади з математики; · шкільні конкурси малюнків та виробів з різних матеріалів; · всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру». грудень грудень листопад жовтень квітень листопад лютий жовтень- травень квітеньКласні керівники
ХІІІ Вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду № з/пЗавдання і зміст роботиТермінВідповід. за виконання
1.Продовжувати вивчати і впроваджувати в практику педагогічний досвід учителів: - В.О. Сухомлинського – ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині; - О. Я. Савченко – дидактико-методичні засади підручників; - С. П. Логачевської – диференційований підхід до навчання учнів; - Ш. О. Амонашвілі – застосування ігрових методів у навчанні 6-річних школярів; гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу в початковій школі; - О. М. Миколаєва – оволодіння навичками читання, письма і математики; - Є. М. Литвин – розвиток зв’язного мовлення школярів; - В. П. Антипець – формування навичок читання і навчання грамоти; - О. М. Потапова – особливості навчання каліграфічному письму; - Л. П. Дашевської – формування узагальнених способів розумової діяльності.протягом року Вчителі
2.Організовувати взаємовідвідування уроків, занять самопідготовки, виховних заходів з метою обміну досвідом роботи та дотримання єдиних вимог до учнів.протягом рокукерівник МШМО
3.Відвідати відкриті уроки: української мови у 3 класі – Гурин О.В.; української мови 4 класі Мятлик Н.І.; математики у 1 класі – Ворожбит Н.В.; жовтень березень грудень керівник МШМО
Категорія: Мої файли | Додав: grem_school
Переглядів: 731 | Завантажень: 126 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz